Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hivatalosan is átadták a gödöllői versenyuszodát 2021-12-03 12:12:22 A december 3-i megnyitón illusztris társaság mondott köszöntőbeszédet: Orbán Viktor, Csányi Sándor, Gyuricza Csaba és Vécsey László emelkedtek szólásra
Aláírták a gödöllői egyetem finanszírozási szerződését 2021-10-15 15:55:28 A kontraktust Palkovics László innovációs és technológiai miniszter és Csányi Sándor, a MATE Alapítvány kuratóriumi elnöke látta el kézjegyével